پس واضح است که همگان ترجیح می دهند فالوور بیشتر و فالووینگ کمتری داشته باشند و افزایش فالوور اینستاگرام را راهی برای افزایش سود در کسب و کارشان بدانند و در پی این موضوع، به فکر خرید فالوور باشند !!!
برای تبلیغات در اینستاگرام و بیشتر دیده شدن، شما نیاز به فالوور بیشتر و افزایش فالوور دارید تا افراد بیشتری محتوای ارسالی توسط شما را مشاهده کنند و به دنبال کنندگان و یا مشتریان شما اضافه شوند.
ربات اینستاگرام فالووریاب برای شما فالوور واقعی و هدفمند و ایرانی جذب می کند پس اگر به دنبال داشتن فالوورهای بیشتر هستید حتما همین حالا در سایت فالووریاب ثبت نام کنید و با خرید فالوور اینستاگرام از فالووریاب هزاران فالوور برای پیج اینستاگرام خود جذب کنید.
الگوریتم اینستاگرام چیست؟
زمانی که درباره الگوریتم اینستاگرام صحبت میکنیم، از هوش مصنوعی سخن میگوییم که پشت این شبکه اجتماعی پرطرفدار نشسته است. الگوریتم اینستاگرام براساس یادگیری ماشین کار میکند. به عبارتی، هوش مصنوعی آن در هر لحظه دادههای میلیونها کاربر از سرتاسر جهان را تحلیل میکند تا بداند برچه اساس باید محتواهای جدید را به آنها نشان دهد. همین باعث میشود که الگوریتم اینستاگرام هر لحظه در حال تغییر باشد.
الگوریتم اینستاگرام چیست
برای مثال، احتمالا دقت کردهاید که در گذشته، اینستاگرام پستها را براساس زمان انتشار آنها به شما نشان میداد، اما حالا پستها را براساس الگوی دیگری به شما نشان میدهد. به عبارتی الگوریتم جدید اینستاگرام دیگر به حالت وقایعنگاری (کرونولوژی) عمل نمیکند. بلکه عاملهای دیگری مانند علاقه شما به موضوع پست، میزان ارتباط شما با صاحب حساب کاربری و … در زودتر نشان داده شدن پست به شما موثرتر هستند.
چند نکته مهم درباره الگوریتم جدید اینستاگرام
۱- تفاوت ویدیو و تصویر
بسیاری فکر میکنند اگر بیشتر از تصویرهای ثابت، محتواهای ویدیویی منتشر کنند، اینستاگرام آنها را بیشتر به مخاطبان نشان خواهد داد. پس از پخش شایعات در این زمینه، اینستاگرام با توضیحاتی به این شایعه پایان داد. ویدیو و تصویر از نظر الگوریتم اینستاگرام نسبت به هم برتری ندارند.
تقاوت ویدئو و تصویر در الگوریتم اینستاگرام
اینستاگرام تلاش میکند محتوایی را به شما نشان بدهد که کاربران زمان بیشتری را برای دیدن آن صرف کردهاند. محتواهای ویدیویی طولانیتر هستند و کاربران زمان بیشتری روی آنها مکث میکنند. اگر تفاوتی میان ویدیو و تصویر وجود دارد، از رفتار کاربران ناشی میشود.
بیشتر بخوانید:
آموزش اینستاگرام
۲- تعامل (اینتراکشن) فیک
الگوریتم اینستاگرام ۲۰۲۱ میتواند مواردی مانند استفاده از بات برای جمع کردن لایک و کامنت را شناسایی کند. پس تا حد امکان برای جذب فالوورهای واقعی تلاش کنید!
۳- طول کامنت
مهم نیست که کامنتها شامل چند پاراگراف باشند یا تنها یک اموجی. تمام کامنتها صرف نظر از طولشان ارزش یکسانی برای الگوریتم اینستاگرام دارند و به عنوان اینتراکشن محسوب میشوند.
نظرتون درباره توضیحات سایت پی سی دی درباره فالوور اینستاگرام چیه؟ توی این توضیحات سایت پی سی دی درباره فالوور اینستاگرام سعی کردیم نکات جالبی رو هم بگیم.
ینستاگرام هم اکنون یکی از پرطرفدارترین و پرکاربرترین شبکههای اجتماعی موجود محسوب میشود. بدون تردید با اینستاگرام و عملکرد آن آشنایی دارید. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویر محور است و پایههای ارتباطی اصلی آن مبتنی بر اشتراکگذاری عکس و ویدیوهای کوتاه هستند. در واقع سبک خاص این شبکه اجتماعی و تصویر محور بودن آن که ایدهای نو و خلاقانه را به همراه داشته منجر شده که محبوبیت آن به شدت افزایش پیدا کند.
اما به واقع در حین استفاده از اینستاگرام تا چه اندازه حریم خصوصی افراد و کاربران حفظ میشود؟ بدون تردید حریم خصوصی در اینستاگرام از دید کاربران معیارها و تعاریف متفاوتی دارد. به عنوان مثال بسیاری از کاربران اینستاگرام شاید بنا به دلیل حفظ حریم خصوصی خود تمایلی نسبت به اشتراکگذاری عکسهایشان با افراد غریبه نداشته باشند و از دید آنها این عمل به نوعی منجر به پایمال شدن حریم خصوصی آنها شود! در سمت مقابل ممکن است کاربر دیگری به این موضوع اهمیت ندهد و عکسها و ویدیوهای نسبتا شخصی خود را به طور عمومی در اینستاگرام اشتراک گذاری کند. بنابراین تعریف عبارت حریم خصوصی در اینستاگرام میتواند حالتی نسبی داشته باشد و طبق معیارهای هر کاربر تعیین شود.
اما مشکلی که به تازگی به وفور در اینستاگرام شاهد آن هستیم مربوط به ساخت اکانتهای جعلی یا به اصطلاح فیک (Fake) میشود. اگرچه ساخت اکانت فیک و استفاده از عکس جعلی سایر افراد در اینستاگرام نقض قوانین و ضوابط آن محسوب میشود اما با این حال به وفور شاهد این امر هستیم. هم اکنون اکانتهای اینستاگرام متعددی وجود دارند که فیک یا جعلی بوده و در آنها عکسهای شخصی افرادی که شاید حتی از موضوع باخبر نباشند، اشتراکگذاری شده است. این موضوع سبب میشود که مسئله حفظ حریم خصوصی در اینستاگرام بیش از پیش اهمیت یابد. ما در این مقاله قصد داریم که به بررسی این موضوع پرداخته و نگاهی به تنظیمات مرتبط با حفظ حریم خصوصی در اینستاگرام داشته باشیم. چنانچه در رابطه با هر یک از موارد شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، میتوانید از طریق شمارههای موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آنها راهنمایی دقیقتری بخواهید.
بیشتر بخوانید: تعمیرات مجاز موبایل اپل
اکانت عمومی (Public) و خصوصی (Private) چیست و چگونه باید اکانت خود را عمومی یا خصوصی کنیم؟
پس از اینکه در اینستاگرام یک اکانت ساختید، به طور پیش فرض این اکانت در حالت عمومی یا Public قرار دارد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ساخت اکانت در اینستاگرام مقاله “آموزش ثبت نام و ساخت اکانت اینستاگرام و شروع استفاده از آن” را مطالعه کنید. عمومی بودن اکانت اینستاگرام به این معناست که هر کاربر دیگری قادر به مشاهده پستهای شما بوده و میتواند آنها را لایک کرده یا در زیر پستهایتان کامنت ثبت کند.
اما اینستاگرام این امکان را در اختیار کاربران قرار میدهد تا اکانت خود را خصوصی یا Private کنند. با خصوصی یا Private کردن اکانت دیگر تمام کاربران اینستاگرام قادر به مشاهده پستهای شما نخواهند بود و تنها افرادی که در لیست فالوورهای شما قرار داشته باشند قادر به مشاهده پستهایتان میشود. ضمنا در این شرایط افرادی که تمایل به اضافه شدن به لیست فالوورهایتان را داشته باشند باید برایتان درخواست ارسال کنند و سپس با موافقت شما به این لیست اضافه خواهند شد. اما فعال کردن حالت خصوصی اینستاگرام – حالت Private به منظور خصوصی کردن اکانت اینستاگرام خود در دستگاههای آی او اسی و ویندوزفونها مراحل زیر را طی کنید:
به بخش پروفایل اکانت خود مراجعه کنید.
آیکون شبیه به خورشید موجود را لمس کنید.
گزینه Private Account را فعال نمایید.
به منظور خصوصی کردن اکانت اینستاگرام خود در دستگاههای اندرویدی مراحل زیر را طی کنید:
به بخش پروفایل اکانت خود مراجعه کنید.
آیکون سه نقطه موجود را لمس کنید.
گزینه Private Account را فعال نمایید.
به طور کلی قابلیت خصوصی کردن اکانت یکی از بهترین ویژگیهای مرتبط با حفظ حریم خصوصی در اینستاگرام به شمار میرود که افراد علاقمند میتوانند از آن استفاده کنند.
هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرمافزاری موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراهرایانه تماس بگیرید
شماره تماس از سراسر کشور
(بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)
9099070345
چه کسانی قادر به مشاهده تصاویر بخش فوتومپ (Photo Map) اکانت اینستاگرام من هستند؟
شما تنها فردی هستید که قادر به مشاهده تصاویر بخش فوتومپ اکانت خود خواهید بود. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با فوتومپ اینستاگرام، توصیه میکنیم که مقاله “فوتومپ اینستاگرام چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟” را مطالعه کنید.
بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ
چه بخشهای از یک پروفایل خصوصی توسط افراد ناشناس قابل مشاهده است؟
اگر اکانت اینستاگرام خود را خصوصی کنید، افراد متفرقه قادر به مشاهده پستهای شما، لایک کردن آنها و ثبت نظر در زیر پستهایتان نخواهند بود اما میتوانند به صفحه اصلی پروفایلتان مراجعه کنند. در این شرایط آنها پستهای شما برای این افراد ناشناس نمایش داده نمیشود اما عکس پروفایل، بیوگرافی، نام کاربری، لیست فالوورها و فالویینگهای اکانت اینستاگرام شما برای هر فرد متفرقه نمایش داده میشود.
اگر اکانت اینستاگرام خود را خصوصی کنیم، هشتگهای تعیین شده برای پستهایمان چگونه عمل میکنند؟
پیش از این در مقاله “آنچه باید در مورد صفحه مکانها و هشتگ در اینستاگرام بدانید” به ارائه توضیحات جامعی در مورد هشتگهای اینستاگرام پرداختیم. هشتگ در واقع عبارتی است که به نوعی با پست ارسالی کاربر ارتباط داشته و سایر افراد را قادر به درک بهتر پست ارسال میکند. همچنین هشتگها منجر میشوند که پست کاربر در جستجوهای اینستاگرام قابل مشاهده باشد.
هنگامی که شما برای پست ارسالی خود هشتگ تعریف کنید، در واقع کلمه کلیدی را برای آن تعیین کردهاید. چنانچه این کلمه توسط سایر کاربران اینستاگرام جستجو شود، عکس یا پست ارسالی شما هم در لیست پستهای مرتبط نمایش داده خواهد شد. اما این موضوع مربوط ب شرایطی است که پروفایل اینستاگرام شما عمومی یا Public باشد. اگر اکانت اینستاگرام خود را خصوصی یا Private کنید دیگر افراد ناشناس حتی پس از جستجوی هشتگهای مرتبط با پستهای شما هم قادر به مشاهده پستهایتان نمیشوند. تنها کاربرانی که در لیست فالوورهای شما وجود داشته باشند پس از جستجوی هشتگ مرتبط با پستهایتان قادر به مشاهده پستهای مرتبط شما میشوند.